Zon zee zand - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Jens Oord - WaarBenJij.nu Zon zee zand - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Jens Oord - WaarBenJij.nu

Zon zee zand

Door: Nena

Blijf op de hoogte en volg Jens

23 Mei 2014 | Thailand, Ko Samui

We zitten alweer een paar dagen op koh samui in een prachtige tropische villa. We hebben weinig van dit eiland gezien. Maar we hebben tot nu toe zoveel gezien dat rust nu niet verkeerd is. En dat lukt ons aardig goed. Dagen begint met een heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet, zandkastelen bouwen op het strand, Jensje een slaapje doen, boekje lezen of een Thaise massage. Als Jens weer wakker is, is het weer een groot feest bij het zwembad. 'S Avonds eten we meestal bij het resort. Als Jens daarna op bed ligt, kijken Iwan en ik een filmpje of lezen een boek.

Ik ben nogal populair bij de muggen. Ook al smeer ik me goed in, ze weten me te pakken. :-(

Nog bedankt voor alle ongeruste berichtjes die we hebben ontvangen. We merken hier weinig van. Als de avondklok ingaat liggen wij al te slapen.

Zondag gaan we naar ko tao met de boot waar we nog 3 nachten zullen blijven. Omdat luxe ons wel erg goed bevalt hebben we ons hotel om geboekt. Na ko tao hebben we nog een reisdag terug naar bangkok. We blijven daar 1 nachtje in een hotel naast het vliegveld. Zodat we de volgende dag uitgerust naar Nederland kunnen vliegen.

Groetjes!

• 23 Mei 2014 - 07:17

Christianne:

Ziet er heerlijk uit! Heel veel plezier op Ko Tao, schijnt er erg mooi te zijn. Geniet er van!

• 23 Mei 2014 - 14:48

Madeleine:

Wat heerlijk om te zo de dagen door te komen zeg! En zeker als je bedenkt dat we in Nederland zo aan het haasten zijn. Gelukkig merken jullie weinig van de onrust in Thailand. Veel plezier nog de komende dagen en tot snel x

• 24 Mei 2014 - 20:28

Matty:

Lieve kids, wat fijn dat het zo goed gaat met jullie en zeker met Jens!
    Echt een prachtige reis! Dat is straks weer hard wennen als jullie weer thuis zijn.
    Wij kijken uit naar jullie thuiskomst! Geniet nu nog maar van je vakantie.
    Liefs (o)pa en (o)ma

• 26 Mei 2014 - 11:12

Oma Kieboom:

Hallo

Wat leuk om jullie belevenissen te lezen, je krijgt zelf zin in vacantie, al zou ik het daar wel veel te warm vinden. Ik begrijp dat jullie weinig merken van alle dingen die gebeuren in Thailand.
    Ik wens jullie nog veel plezier de laatste dagen en een goede thuisreis.
    Groeten van oma Kieboom en een kusje voor Jens.

Verslag uit: Thailand, Ko Samui