De reis, het resort en de watervallen! - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Jens Oord - WaarBenJij.nu De reis, het resort en de watervallen! - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Jens Oord - WaarBenJij.nu

De reis, het resort en de watervallen!

Door: Jens

Blijf op de hoogte en volg Jens

11 Mei 2014 | Thailand, Kanchanaburi

Wat was dat leuk vliegen! Ik heb tot tien uur op mogen blijven en een vriendinnetje gemaakt in het vliegtuig zij heet Eden. Zij had wel een eigen stoel en ik heb rozijntjes gekregen van haar.
Bij het wakker worden kreeg ik gelijk een ontbijt van de aardige stewardessen, ik had wel 4 uur geslapen.
Op het vliegveld heb ik lekker in de buggy gezeten en kreeg ik een hele grote glimlach van de douane beambte!
Vanaf het vliegveld in Bangkok zijn we met een taxi busje naar het resort gereden dat duurde ook heel lang (3 uur) en heb ik naast papa en mama gezeten. Het is heel warm hier en papa is constant aan het zweten!
Het resort is echt fantastisch, we hebben een eigen huisje en een heerlijk zwembad waar ik niet uit te slaan ben. Ook het eten is hier ontzettend lekker ik heb zelf worteltjes, tomaatjes en komkommer op, ze doen bij het eten overal een mooi bloemetje. Papa en mama hebben kip met rijst op en mama had een te pittige curry ;).
Nadat ik heerlijk heb geslapen in mijn eigen bedje zijn we na het ontbijt (ook super goed) met een taxi naar de Erawan waterfalls gegaan, papa vroeg hoe lang het rijden was en de taxi chauffeur zei 5 minuten, maar de chauf kon dus maar een little bit English. Want ik heb wel een uur geslapen op papa's schoot.
De watervallen zijn heel mooi, er zijn 7 lagen en de hoogste is 2000 meter hoog, wij zijn bij de 5e laag gestopt met hiken, want dat was al 1550 meter hoog. Papa is ook nog van een 'glijbaan' af gegaan bij de watervallen. Het was heel druk met Thai' bij de watervallen en ik kreeg heel veel blije gezichten van alle mensen.

Mama en ik liggen nu lekker te slapen en we gaan vanavond bij de markt in kanchanaburi kijken.

Sa-wat-die-khrap


  • 11 Mei 2014 - 14:16

    Matty:

    Hey kids, dat ziet er echt fantastisch uit! Leuke foto's lekker genieten.
    Liefs van pa en ma

Verslag uit: Thailand, Kanchanaburi

Rondreis Thailand

Rondreis Thailand

Recente Reisverslagen:

30 Mei 2014

Thuis

27 Mei 2014

Ko Tao - prachtig eiland

23 Mei 2014

Zon zee zand

18 Mei 2014

Chiang Mai - het noorden

14 Mei 2014

Van natuur naar cultuur
Jens

Actief sinds 03 Maart 2014
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 4949

Voorgaande reizen:

06 Maart 2015 - 23 Maart 2015

Rondreis Florida 2015 met opa en oma

09 Mei 2014 - 29 Mei 2014

Rondreis Thailand

11 September 2013 - 19 September 2013

Mijn eerste reis

15 Februari 2014 - 21 Februari 2013

Wintersport

Landen bezocht: